Visszaküldés előtt olvasd el!
Csak az igazolható módon a garazstechnika.hu oldalon megrendelt és onnan kiszállított termékek vonakozásban lehetséges bármilyen elállás vagy garanciális ügyintézés!
Visszaküldés esetén utánvétes, nem az általunk megadott cimre küldött csomagokat nem veszünk át, azokért felelősséget nem vállalunk!
Sérült csomag
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Abban az esetben, ha a termékről felbontás után a futár jelenlétében kiderül, hogy az bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cseregaranciát biztosítunk. Ilyen esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba
A vásárlástól való elállás joga
A 2002. évi XXXVI. törvény , 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében minden fogyasztónak (aki szakmáján kívül jár el) 14 munkanapon belül elállási joga van.
Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári és minden csomagolási elemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza.
Az áru ellenértékét a termék visszajuttatását követően 30 napon belül visszatérítjük. Az árucikk csak az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza. A visszatérítés nem vonatkozik a termék visszajuttatásának költségére, melyek minden esetben a megrendelőt terhelik. Amennyiben a termék kiszállítása ingyen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét, amit kedvezményként a forgalmazó elengedett.
Amennyiben a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc- és sérülésmentesen visszajuttatni, a forgalmazó nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a megrendelőnek, a Vevő költségére.
A fogyasztót nem illeti meg a vásárlástól való elállás joga: olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött (egyedi megrendelések).
Pénzvisszafizetés
Elállás vagy egyéb okból előfordulhat, hogy a már előzetesen kifizettet (előre utalás vagy bankkártyás fizetés) áruk , szolgáltatások értéke részben vagy egészében megilleti a vásárlót. Ilyen esetekben a vásárló kérésére elindítjuk a folyamatot.
Bankkártyás fizetés esetén megbízzuk a kártyaelfogadó pénzügyi vállalkozást (Stripe), elindítjuk a teljes vagy részleges visszafizetést. A visszatérítés kezdeményezése után a Stripe visszatérítési kérelmet küld az vásárló bankjának vagy kártyakibocsátójának. Az ügyfél a visszatérítést jóváírásként látja körülbelül 5-10 munkanappal később, banktól függően.
Ez a folyamat az elindítást követően az Eladótól függetlenül, visszavonhatatlanul történik. Az elindítás tényéről ( a Stripe elektronikus visszaigazolás alapján ) email értesítést küldünk a rendelésben megadott email címre.
Utalásos és utánvétes fizetési esetén 30 munkanapon belül történik meg az utalás, attól a naptól számítva amikor Vásárló irásban - igazolható módon - megküldte ez írányú kérelmét, és az utaláshoz szükséges minden információt és a megrendelt termék visszaérkezett a korábban megadott címre.
Termékgarancia, szavatosság, jótállás
(151/2003 (IX.22) Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról)
Az általunk forgalmazott termékekre a törvényben előírt, illetve a gyártó által vállalt garancia-, jótállási időt vállaljuk. A garancialappal ellátott termékek garanciális igényét a számla másolatával, valamint eredeti garancialappal lehet érvényesíteni. Garancialappal nem rendelkező termékekhez a számla vagy annak másolata szolgál garanciális igazolásként. A termékek szakszerűtlen használata, illetéktelen javítása, átalakítása azonnali garanciavesztést von maga után.
Garanciális ügyintézés
- Ha az áruházunkban vásárolt termék garancia-, jótállási időn belül meghibásodott, kérjük haladéktalanul jelezze felénk!
- A terméket visszajuttathatja telephelyünkre, vagy az általunk megadott szervizbe személyesen, futárszolgálattal vagy postai úton. A szállítási költség a vásárlót terheli.
- Garanciában leadott termékeket lehetőség szerint eredeti csomagolásban, gyári tartozékaival együtt kell visszajuttatni, megtisztított állapotban, az esetleges csereigény érvényesítéséhez. Postai szállítás, illetve futárszállítás esetén fontos, hogy a szükséges papírokon kívül hibaleírás valamint napközbeni telefonos elérhetőség is mellékelve legyen a meghibásodott termékhez. Kérjük a postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott termékek megfelelő csomagolását, mivel a szállítás során keletkezett károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni.
- Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket bevizsgáljuk, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát megállapítjuk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos költségek a kár okozóját terhelik!
Visszaküldés előtt töltse ki ezt az űrlapot. Válaszban fogja megkapni a további teendőket. Köszönjük.