Szállítási határidő
Várhatóan: Kérjük, töltse be az adatokat.... Kiszállítás munkanapokon 8 - 17 óra között történik.
Személyes átvétel – átvételi ponton
Személyes átvételre, előzetes értesítés után, munkanapokon 8 - 16 óra között a Budapest X. ker Fertő utca 14. címen lehetséges.
Az átvételi hely nem bolt. Előzetes, email vagy SMS vagy telefon értesítés hiányában az átvétel nem garantált.
Szállítási költség
A megrendelés súlya alapján kerül meghatározásra szállítási költség. Kosárba rakott termékek együttes súlya és szállítási költsége a Pénztárban külön feltüntetésre kerül.
Személyes átvétel: Díjmentes.
Kérjük, töltse be az adatokat...
Kérjük, töltse be az adatokat...
A csomag méretei is számítanak ezért nem minden rendelést lehet automatába tenni akkor sem ha a súly kisebb mint 40kg!
Külföldre történő szállítás
Jelenleg nem elérhető szolgáltatás. Esetileg érdeklődjön az ügyfélszolgálaton.
Szállítások teljesítése
Termékeinket magyarországi raktárakból szállítjuk ki, jellemzően ExpressOne , GLS, de fenntartjuk a lehetőséget más futárszolgálat igénybevételére is.
Figyeljen ezekre
Kérjünk, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben elérhető vagy, valamint add meg azt a mobil telefonszámot is melyen szükség esetén a szállító elérhet.
A termék átvételekor a köteles megvizsgálni, hogy a csomagolás sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken akkor kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és a csomagot küldje vissza. A visszaszállítás ilyenkor díjmentes.
Ha a szállítás időpontjában nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a lehetőség van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
Ha a 2. kiszállítás is sikertelen – önnek felróható okból -, akkor a 3. kiszállítást csak akkor kíséreljük meg újból, ha a megrendelés ellenértékét átutalással a részünkre külön kifizeti és a vételár a számlánkon jóváírásra került. MPL esetében ha sikertelen a kézbesítés akkor további 5 munkanapig a helyi postán átvehető a csomag.
Amennyiben az ajánlati kötöttsége fennáll, de a megrendelést nem veszi át (méltányolandó körülmény szállítás előtti jelzése nélkül) és az visszaszállításra kerül, akkor Szolgáltató az így keletkezett kárát, veszteségét illetve felmerült költségét érvényesítheti Önnel szemben illetve a Ön további megrendeléseit korlátozhatja, megtagadhatja.
Egy megrendelésben szereplő termékeket több részletben is kiszállíthatjuk előzetes értesítés nélkül.
Bővebben az ÁSZF-ben