- Gyártó: BGS
- Cikkszám: BGS-1895
- Súly: 0.12kg
- Szállítás: 2-5 munkanap
Személyes átvétel (1107 Budapest, Fertő utca 14): 0 Ft
Kérjük, töltse be az adatokat...
Kérjük, töltse be az adatokat...
Beszakadt, beletört csavarok kihajtásához. 6 darabos készlet szűk barázdákkal.
Alkalmas a következő csavarokhoz:
3 - 6 mm (1/8'' - 1/4'')
6 - 8 mm (1/4'' - 5/16'')
8 - 11 mm (5/16'' - 7/16'')
11 - 14 mm (7/16'' - 9/16'')
14 - 19 mm (9/16'' - 3/4'')
műanyag dobozban
Szállítási határidő
Rendelést, a termék adatlapján feltüntetett időn belül átadjuk a futárszolgálatnak vagy kiszállítjuk. Jellemzően 1 - 5 munkanap. Kiszállítás munkanapokon 8 - 17 óra között történik.
Személyes átvétel – átvételi ponton
Személyes átvételre, előzetes értesítés után, munkanapokon 8 - 16 óra között a Budapest X. ker Fertő utca 14. címen lehetséges.
Az átvételi hely nem bolt, csak az előzetesen megrendelt termék, termékek átvétele lehetséges az értesítés után. Előzetes, email vagy SMS vagy telefon értesítés hiányában az átvétel nem garantált.
Szállítási költség
Magyarországon belül a megrendelés súlya alapján kerül meghatározásra szállítási költség. Kosárba rakott termékek együttes szállítási költsége a Pénztárban külön feltüntetésre kerül.
Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.
Futárszolgálattal
kg | szállítási költség | kg | szállítási költség |
3.00 | 1 690 Ft | 100.00 | 29 990 Ft |
5.00 | 1 990 Ft | 200.00 | 32 900 Ft |
10.00 | 2 490 Ft | 400.00 | 35 900 Ft |
15.00 | 2 990 Ft | 600.00 | 39 900 Ft |
20.00 | 3 490 Ft | 800.00 | 44 900 Ft |
25.00 | 4 490 Ft | 1000.00 | 49 900 Ft |
30.00 | 5 490 Ft | 1200.00 | 55 000 Ft |
40.00 | 6 490 Ft | 2500.00 | 60 000 Ft |
Csomagautomatába / csomagpontra
kg | bruttó szállítási költség |
5.00 | 1 490 Ft |
40.00 | 2 190 Ft |
Külföldre történő szállítás
Jelenleg nem elérhető szolgáltatás. Esetileg érdeklődjön az ügyfélszolgálaton.
Szállítások teljesítése
Termékeinket magyarországi raktárakból szállítjuk ki, jellemzően ExpressOne , GLS illetve MPL futárszolgálattal, de fenntartjuk a lehetőséget más futárszolgálat igénybevételére is.
Figyeljen ezekre
Kérjünk, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben elérhető vagy, valamint add meg azt a mobil telefonszámot is melyen szükség esetén a szállító elérhet.
A termék átvételekor a köteles megvizsgálni, hogy a csomagolás sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken akkor kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és a csomagot küldje vissza. A visszaszállítás ilyenkor díjmentes.
Ha a szállítás időpontjában nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a lehetőség van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
A futárszolgálat tehát összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – önnek felróható okból -, akkor a 3. kiszállítást csak akkor kíséreljük meg újból, ha a megrendelés ellenértékét átutalással a részünkre külön kifizeti és a vételár a számlánkon jóváírásra került. MPL esetében ha sikertelen a kézbesítés akkor további 5 munkanapig a helyi postán átvehető a csomag.
Amennyiben az ajánlati kötöttsége fennáll, de a megrendelést nem veszi át (méltányolandó körülmény szállítás előtti jelzése nélkül) és az visszaszállításra kerül, akkor Szolgáltató az így keletkezett kárát, veszteségét illetve felmerült költségét érvényesítheti Önnel szemben illetve a Ön további megrendeléseit korlátozhatja, megtagadhatja.
Egy megrendelésben szereplő termékeket több részletben is kiszállíthatjuk előzetes értesítés nélkül.
Részletes szabályok az ÁSZF-ben
Az online rendelés során fizethet előreutalással vagy bankkártyával is, de választható több esetben az utánvételt is.
Utánvétel választása esetén a megrendelést átvételkor kell kifizetni a futárnak készpénzben illetve bankkártyával, ami magában foglalja a termékek árát és a szállítási költséget is. Csomagautomata esetében csak kártyával lehetséges átvételkor fizetni.
100.000 Ft feletti rendelés esetén az utánvétel nem lehetséges, díjbekérőt küldünk és előre kell utalni.
A különféle fizetési módoknak többlet költsége vagy kedvezménye lehetséges. Ezeket a pénztárban feltüntetjük
- Készpénzzel, személyesen az átvételi helyen (+2% költség),
- Bankkártyával a weboldalon, (díjmentes)
- Előre utalás szállítás előtt, (-2% kedvezmény)
- Utánvétel, fizetés a futárnál vagy csomagponton készpénzzel vagy bankkártyával vagy csomagautomatában kártyával (+2% költség)
Részletes szabályok az ÁSZF-ben
A legfontosabb, hogy a weboldalt magyar vállalkozás, magyarországi telephelyen, magyar munkavállalókkal üzemelteti a magyar és az uniós szabályozásoknak megfelelően.
Ezért aztán:
- A rendelésről a jogszabályoknak megfelelő számlát, szállítólevelet állítunk ki.
- Magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálatunk van, így érdeklődhet a vásárlás előtt vagy akár vásárlás után is elér bennünket.
- Személyesen is felkereshet bennünket a Budapest X. ker Fertő utca 14 címen
- Probléma esetén erre a címre küldheti, hozhatja vissza a terméket.
- Minden termékre a jogszabályban rögzített kötelező garanciát biztosítjuk.
Termékeink többsége tartós fogyasztási cikknek minősül ezért ezekre a kötelező jótállás / garancia általános szabályai:
- 10.000 Ft -tól 250.000 Ft -ig 2 év
- 250.000 Ft -tól 3 év
Azokra a termékekre, melyek nem tartós fogyasztási cikkek (pl, homok, tisztítószer stb) nem terjed ki a kötelező jótállás. Fontos megjegyezni, hogy a kötelező jótállás az érvényes jogszabályok alapján csak a Fogyasztót illetik meg. Cég, vállakozás aki a terméket tevékenységi körén belül használja az nem minősül Fogyasztónak!
Részletes szabályok az ÁSZF-ben és a Kapcsolat oldalon találhatók.