- A szálak távol a felülettől helyezkednek el és nem kerülnek a csiszolandó anyag és a csiszolószemcsék közé. Ez optimalizálja a csiszoló hatást.
- A por eltávolítás a csiszolóháló teljes területén történik, ahelyett, hogy csak a különböző lyukakon távozzon mint a hagyományos csiszolópapírnál.
- Könnyebb a hálós csiszolólap kiválasztása, mivel nincs követelmény, hogy megfeleljen a speciális porelszívó lyukasztásoknak illetve rendszereknek.
- A felhasználó könnyen tisztíthatja a hálós csiszoló lapokat, eltávolítja a port a lyukakból, így vissza hozza a lapokat, egy majdnem újszerű állapotba.
- Meggyorsítja a csiszolás folyamatát mely gyorsabb és könnyebb azáltal, hogy nem használja a klip rögzítést .
átmérő: 125 mm
szemcsenagyság: 240
- Gyártó: DeWalt
- Cikkszám: DTM3117-QZ
- Súly: 0.10kg
Termékeinket magyarországi raktárakból szállítjuk ki, jellemzően ExpressOne , GLS illetve MPL futárszolgálattal, de fenntartjuk a lehetőséget más futárszolgálat igénybevételére is.
Szállítási költségek
Magyarországon belül a megrendelés súlya alapján kerül meghatározásra szállítási költség. Kosárba rakott termékek együttes szállítási költsége a Pénztárban külön feltüntetésre kerül. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.
Futárszolgálattal
kg | bruttó szállítási költség | kg | bruttó szállítási költség |
3.00 | 1 690 Ft | 100.00 | 29 990 Ft |
5.00 | 1 990 Ft | 200.00 | 32 900 Ft |
10.00 | 2 490 Ft | 400.00 | 35 900 Ft |
15.00 | 2 990 Ft | 600.00 | 39 900 Ft |
20.00 | 3 490 Ft | 800.00 | 44 900 Ft |
25.00 | 3 990 Ft | 1000.00 | 49 900 Ft |
30.00 | 4 990 Ft | 1200.00 | 55 000 Ft |
40.00 | 5 990 Ft | 2500.00 | 60 000 Ft |
Csomagautomatába / csomagpontra
kg | bruttó szállítási költség |
5.00 | 990 Ft |
40.00 | 1 690 Ft |
Szállítási határidő
Rendelést, a termék adatlapján feltüntetett időn belül átadjuk a futárszolgálatnak vagy kiszállítjuk. Jellemzően 1 - 5 munkanap. Kiszállítás munkanapokon 8 - 17 óra között történik.
Személyes átvétel – átvételi ponton
Személyes átvételre, előzetes értesítés után, munkanapokon 8 - 16 óra között a Budapest X. ker Fertő utca 14. címen lehetséges.
Az átvételi hely nem bolt, csak az előzetesen megrendelt termék, termékek átvétele lehetséges az értesítés után. Előzetes, email vagy SMS vagy telefon értesítés hiányában az átvétel nem garantált.
Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
Az online rendelés során fizethet előreutalással vagy bankkártyával is, de választható több esetben az utánvételt is. Utánvétel választása esetén a megrendelésedet átvételkor tudod kifizetni a futárnak készpénzben illetve bankkártyával, ami magában foglalja a termékek árát és a szállítási költséget is. Csomagautomata esetében csak kártyával lehetséges átvételkor fizetni.
100.000 Ft feletti rendelés esetén az utánvétel nem lehetséges.
A különféle fizetési módoknak többlet költsége vagy kedvezménye lehetséges. Ezeket a pénztárban feltüntetjük
- Készpénzzel, személyesen az átvételi helyen (+2% költség),
- Bankkártyával a weboldalon, (díjmentes)
- Előre utalás szállítás előtt, (díjmentes)
- Utánvétel, fizetés a futárnál vagy csomagponton készpénzzel vagy bankkártyával vagy csomagautomatában kártyával (+2% költség)
Külföldre történő szállítás
Jelenleg nem elérhető szolgáltatás. Esetileg érdeklődjön az ügyfélszolgálaton.
Figyeljen ezekre
Kérjünk, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben elérhető vagy, valamint add meg azt a mobil telefonszámot is melyen szükség esetén a szállító elérhet.
A termék átvételekor a köteles megvizsgálni, hogy a csomagolás sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken akkor kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és a csomagot küldje vissza. A visszaszállítás ilyenkor díjmentes.
Ha a szállítás időpontjában nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a lehetőség van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
A futárszolgálat tehát összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – önnek felróható okból -, akkor a 3. kiszállítást csak akkor kíséreljük meg újból, ha a megrendelés ellenértékét átutalással a részünkre külön kifizeti és a vételár a számlánkon jóváírásra került. MPL esetében ha sikertelen a kézbesítés akkor további 5 munkanapig a helyi postán átvehető a csomag.
Amennyiben az ajánlati kötöttsége fennáll, de a megrendelést nem veszi át (méltányolandó körülmény szállítás előtti jelzése nélkül) és az visszaszállításra kerül, akkor Szolgáltató az így keletkezett kárát, veszteségét illetve felmerült költségét érvényesítheti Önnel szemben illetve a Ön további megrendeléseit korlátozhatja, megtagadhatja.
Egy megrendelésben szereplő termékeket több részletben is kiszállíthatjuk előzetes értesítés nélkül.
Részletes szabályok az ÁSZF-ben