Menu
Your Cart

Gyémánt vágókorong 180mm szegmentált (61H3S8)

Gyémánt vágókorong 180mm szegmentált (61H3S8)
Gyémánt vágókorong 180mm szegmentált (61H3S8)

A termék adatlapja a gyártó honlapján: kattintson IDE.

A termék megjelenítése a gyártói katalógusban: kattintson IDE.

A VERTO szegmentált gyémánttárcsa lehetővé teszi a betonból, vasbetonból, gránitból, márványból, kőből, téglából készült elemek gyors vágását. A VERTO márka ajánlata elektromos kéziszerszámokat és tartozékokat tartalmaz az ezermesterek számára.

EAN: 5902062070715

VTSZ: 6804210090

új vélemény

Note: HTML kód nem iileszthető be!
Rossz Kiváló
Hitelesítés
2.050 Ft
Nettó ár: 1.614 Ft
  • Gyártó: Verto
  • Cikkszám: 61H3S8
  • Súly: 0.37kg
  • Szállítás: 7-9 munkanap

Termékeinket magyarországi raktárakból szállítjuk ki, jellemzően ExpressOne , GLS illetve MPL futárszolgálattal, de fenntartjuk a lehetőséget más futárszolgálat igénybevételére is.

Szállítási költségek

Magyarországon belül a megrendelés súlya alapján kerül meghatározásra szállítási költség. Kosárba rakott termékek együttes szállítási költsége a Pénztárban külön feltüntetésre kerül. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Futárszolgálattal

kgbruttó szállítási költségkgbruttó szállítási költség
3.001 690 Ft100.0029 990 Ft
5.001 990 Ft200.0032 900 Ft
10.002 490 Ft400.0035 900 Ft
15.002 990 Ft600.0039 900 Ft
20.003 490 Ft800.0044 900 Ft
25.003 990 Ft1000.0049 900 Ft
30.004 990 Ft1200.0055 000 Ft
40.005 990 Ft2500.0060 000 Ft


Csomagautomatába / csomagpontra

kg

bruttó szállítási költség

5.00990 Ft
40.001 690 Ft


Szállítási határidő

Rendelést, a termék adatlapján feltüntetett időn belül átadjuk a futárszolgálatnak vagy kiszállítjuk. Jellemzően 1 - 5 munkanap. Kiszállítás munkanapokon 8 - 17 óra között történik. 

Személyes átvétel – átvételi ponton

Személyes átvételre, előzetes értesítés után, munkanapokon 8 - 16 óra között a Budapest X. ker Fertő utca 14. címen lehetséges.

Az átvételi hely nem bolt, csak az előzetesen megrendelt termék, termékek átvétele lehetséges az értesítés után. Előzetes, email vagy SMS vagy telefon értesítés hiányában az átvétel nem garantált. 

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Az online rendelés során fizethet előreutalással vagy bankkártyával is, de választható több esetben az utánvételt is. Utánvétel választása esetén a megrendelésedet átvételkor tudod kifizetni a futárnak készpénzben illetve bankkártyával, ami magában foglalja a termékek árát és a szállítási költséget is. Csomagautomata esetében csak kártyával lehetséges átvételkor fizetni.

100.000 Ft feletti rendelés esetén az utánvétel nem lehetséges.

A különféle fizetési módoknak többlet költsége vagy kedvezménye lehetséges. Ezeket a pénztárban feltüntetjük

- Készpénzzel, személyesen az átvételi helyen (+2% költség),

- Bankkártyával a weboldalon, (díjmentes)

- Előre utalás szállítás előtt, (díjmentes)

- Utánvétel, fizetés a futárnál vagy csomagponton készpénzzel vagy bankkártyával vagy csomagautomatában kártyával (+2% költség)

Külföldre történő szállítás

Jelenleg nem elérhető szolgáltatás. Esetileg érdeklődjön az ügyfélszolgálaton.

Figyeljen ezekre

Kérjünk, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben elérhető vagy, valamint add meg azt a mobil telefonszámot is melyen szükség esetén a szállító elérhet.

A termék átvételekor a köteles megvizsgálni, hogy a csomagolás sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken akkor kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és a csomagot küldje vissza. A visszaszállítás ilyenkor díjmentes.

Ha a szállítás időpontjában nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a lehetőség van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A futárszolgálat tehát összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – önnek felróható okból -, akkor a 3. kiszállítást csak akkor kíséreljük meg újból, ha a megrendelés ellenértékét átutalással a részünkre külön kifizeti és a vételár a számlánkon jóváírásra került. MPL esetében ha sikertelen a kézbesítés akkor további 5 munkanapig a helyi postán átvehető a csomag.

Amennyiben az ajánlati kötöttsége fennáll, de a megrendelést nem veszi át (méltányolandó körülmény szállítás előtti jelzése nélkül) és az visszaszállításra kerül, akkor Szolgáltató az így keletkezett kárát, veszteségét illetve felmerült költségét érvényesítheti Önnel szemben illetve a Ön további megrendeléseit korlátozhatja, megtagadhatja.

Egy megrendelésben szereplő termékeket több részletben is kiszállíthatjuk előzetes értesítés nélkül.

 

Részletes szabályok az ÁSZF-ben